Kamyonlarımızla ilgili harika haberleri bulabileceğiniz eşsiz bir kaynak.
71 matches
1 of 4
Business story
2019-09-17 4,5 dakikalık okuma 4,5 dakikalık okuma
“Çok büyük bir fark yaratıyor”: Finlandiya'nın zorlu yollarında çok yüksek yakıt ve AdBlue tasarrufu
Finlandiyalı Kuljetusliike Antti Airaksinen şirketi, geçtiğimiz günlerde gıda dağıtım operasyonlarında I-Save özellikli Volvo FH kullanmaya başladı. O zamandan beri şirketin yakıt tüketimi 100 kilometrede 4,5 litre düşerek kârlılık üzerinde büyük bir etki yarattı.
Vera, en başından beri taşımacılık sektöründeki mevcut durumu değiştirmekle ilgiliydi. Tasarım, geleneksel olana meydan okuduğu için aynı zamanda Volvo Trucks'ın geleceğe dair cesur vizyonunu da temsil ediyor.
Sürücü kabininin olmaması muhtemelen Vera’nın en önemli tasarım özelliklerinden biridir. Bununla birlikte, daha ayrıntılı bir inceleme sonunda dikkatlice düşünülmüş ve planlanmış çok sayıda küçük ve dış kabuğun altına gizlenmiş özelliği olduğunun da altını çizmek gerekir.
Filmde Volvo Trucks'ın Dış Tasarım Şefi İsmail Ovacık, Vera'nın tasarım sürecinde neler yaşadıklarını ve ortaya çıkan sonuç hakkındaki izlenimlerini paylaşıyor.
D12 motoru 1993 yılında piyasaya sürüldüğünde, gerçekten bir devrim oldu. Bazıları, Volvo'nun zamanına göre on yıl önde olduğunu söyledi. Artık emekli bir Volvo mühendisi olan Göran Nyholm, hikayeyi en baştan anlatıyor.
Dünyanın en güvenli kamyonlarından biri olan Volvo FH, yüksek kaliteli güvenlik özellikleri konusunda bir inovasyon lideridir. Sürücünün bilinçli güvenlik zihniyetiyle birlikte, güvenlik özelliklerine yatırım yapmak nakliye şirketleri için maliyet tasarrufuna katkıda bulunabilir. Volvo Trucks'ta Trafik ve Ürün Güvenliği Direktörü olarak görev yapan Carl Johan Almqvist ile bunun nasıl mümkün olduğunu konuştuk.
1993 yılında Volvo FH lansmanı gerçekleştiğinde henüz doğmamıştı. Aynı zamanlarda yıllardır montaj hattında çalışmaktaydı. FH motorunun hayata geçirildiği Skövde'deki Volvo motor fabrikasında çalışan iki iş arkadaşı Nesma ve Daniel ile tanışın.
Volvo FH, sürücülerin kamyonu. Ancak sürücüye ulaşmadan önce, çok sayıda tutkulu çalışanın aklından ve ellerinden geçiyor. Her Volvo FH'ın işinizdeki başarınıza katkıda bulunmasını sağlamak için yoğun bir şekilde çalışan kahramanların 25'ini size takdim ediyoruz.
Otomasyon, bağlantı ve elektromobiliteyi birleştirmek, sektörün karşılaştığı birçok zorluğun üstesinden gelebilmek için yepyeni fırsatları da beraberinde getirir. Volvo Trucks, Vera'yı geliştirirken bu üç teknoloji alanının güçlü yönlerini kullanmıştır.
Vera, taşımacılık ve lojistik operasyonlarında optimum iş akış sağlamak için üç büyük teknolojinin -otomasyon, bağlantı ve elektromobilite- faydalarını birleştiriyor.
Vera taşımacılık sektörünü nasıl etkileyecek? Güvenli mi? Teknoloji güvenilir mi? Volvo Trucks Otonom Araç Çözümleri Başkan Yardımcısı Mikael Karlsson, bu ve benzeri merak ettiğiniz soruları yanıtlıyor.
Volvo FH, 1993'ten bu yana dünya genelinde birçok işletmeye hizmet vermeye devam ediyor. Svalbard'ın kuzey buzlarından Suudi Arabistan'ın sıcak çöllerine kadar taşımacılık sektöründe çalışan tüm şirketlerin ihtiyaçlarını karşılayan muazzam bir kamyon.
Güvenlik, Volvo Trucks'ın DNA'sında vardır. Trafikte herkesin güvenliğini sağlayacak özellikler ve çözümler sunmak yaptığımız işin temelidir. Vizyonumuz, hiçbir Volvo Trucks'ın bir kazaya dahil olmaması yönündedir. Gelin, Volvo Trucks'lar ile yol güvenliğini sağlayabileceğiniz 25 özelliğe birlikte bakalım.
Karlı ve buzlu yollardan sıcak iklimlere veya çöllere, dağlardan uçsuz bucaksız düzlüklere. Volvo FH, hangi zorlu yol veya iklimle karşılaşırsa karşılaşsın tüm bu çalışma koşullarının üstesinden gelebilecek bir kamyondur. Bu sebeple, 1993 yılından bu yana müşterilerinin beklentilerini eksiksiz karşılayan bir kamyondur. 25 yılın ardından Volvo FH, gelişime öncülük etmeye ve beklentileri aşmaya devam ediyor. Şimdi gelin, Volvo FH'ın baş edebileceği 25 farklı çalışma koşulunu birlikte inceleyelim. Siz hangisini tercih ederdiniz?
1993'te ezber bozan bir kamyon olan Volvo FH, geleceği ilk günden itibaren değiştirmeyi başardı. Ayrıca, sürücü rahatlığı, güvenlik, performans ve uygulamaya göre adapte edilebilme gibi noktalarda yenilikler sunmaya devam ediyor. 25 yıl boyunca Volvo FH'ı zirveye taşıyan yeniliklerden 25'i burada paylaşılmıştır.
Volvo FH 1993 yılında ilk defa piyasaya sürüldüğünde, sektöre yeni bir soluk getirdiği için başlı başına büyük bir başarı olmuştur. Sürücülere, araç sahiplerine, güvenliğe ve işletmelere fayda sağlayan yenilikler ile oyunun yönünü değiştirmeye devam etmektedir. Volvo Group Trucks Teknoloji bölümü Ürün Yöneticisi olan Staffan Rödjedal “İnsanların yeni fikirler keşfetmesine olanak tanıyan bir kültürü ve müşteriler için değer yaratan fikirleri uygulayan bir yapıyı beslemeniz gerekir,” diyor.
Volvo Trucks'ın da evi olan Göteborg, yüksek sürdürülebilirlik hedeflerine sahiptir. Bu yıl, ticari taşımacılıkta elektromobilite yönünde küçük ama önemli bir adım atarak, ilk elektrikli kamyonunu alıyor. İlk elektrikli kamyonu Göteborg sokaklarına taşıyan olayların perde arkasına gelin birlikte bakalım.
Bataryaların yeniden şarj edilmesinden önce araç ne kadar sürülebilir? Elektrikli araçlar hakkında en sık sorulan sorular tek bir şarj ile menzilinin ne kadar olduğu ile ilgilidir. Menzil ne kadar uzunsa, o kadar iyidir, doğru mu?
Elektrikli araçlar fosil yakıtla çalışan muadillerinden daha sessiz, daha enerji verimli ve daha temizdir. Bununla birlikte, bataryaları ile ilgili hala soruların olduğunu da söyleyebiliriz. Resmin tamamına bakacak olursak, lityum-iyon bataryalar çevresel olarak uygun ve sürdürülebilir bir çözüm müdür? Konuyla ilgili Volvo Trucks Çevre ve İnovasyon Direktörü, Lars Mårtensson, avantaj ve dezavantajlarımızı aktarıyor.
Şehirleşme yavaşlamıyor, aksine dünya çapında bütün şehirler büyüyor ve buna paralel olarak ulaşım ihtiyaçları da artıyor. Ayrıca, hava kirliliği ve trafik sıkışıklığı da varolan diğer sorunlar arasındaki yerini alıyor. Bu tabloya bakıldığında, daha temiz ve daha verimli taşıma sistemlerine duyulan ihtiyaçların da artıyor olması şaşırtıcı değildir. Bizim için sorulması gereken soru "kamyonlar geleceğin şehirlerinde kendilerine yer bulabilecek mi?"'dir.
71 matches
1 of 4