| D11K | D13K | G13C |
---|---|---|---|
Emisyon standardı | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 |
Silindir sayısı | 6 | 6 | 6 |
Silindir hacmi | 10,8 dm3 | 12,8 dm3 | 12,8 dm3 |
Strok | 152 mm | 158 mm | 158 mm |
Çap | 123 mm | 131 mm | 131 mm |
Kompresyon oranı | 17:01 | 18:01 | 17:01 |
Ekonomik devirler | 1000–1500 dev/dk. | 950–1400 dev/dak | 1000–1400 dev/dk. |
Egzoz frenleme etkisi | 160 kW (2400 dev/dk.) | 200 kW (2300 dev/dk.) | |
VEB etkisi | 290 kW (2400 dev/dk.) | ||
VEB | opsiyonel | ||
VEB+ etkisi | 375 kW (2300 dev/dk.) | 375 kW (2300 dev/dk.) | |
VEB+ | opsiyonel | opsiyonel | |
Yağ filtreleri | 2 tam geçirgen, 1 baypas | 2 tam geçirgen, 1 baypas | 2 tam geçirgen, 1 baypas |
Filtre dahil yağ değiştirme hacmi | 36 l | 33 l | 33 l |
Soğutma sistemi, toplam hacim | 36 l | 38 l | 39.5 l |
VDS4 ile 100.000 km'de bir veya yılda bir.
Sülfür içermeyen yakıt (EN590, maks. 10 ppm sülfür)
Biyodizel nesil 2 (EN15940, sentetik dizel)
Otomotiv kalitesinde LNG.
| Tork çıkışı | Oran |
---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 |
*Hem sürüş sırasındaki hem de hareketsiz durumdaki tork çıkışı.
Net motor gücü: EC 582/2011
D11K330 (245 kW) |
|
---|---|
1700 dev/dak'da maksimum güç | 330 hp |
877-1400 dev/dak'da maksimum tork | 1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
1700 dev/dak'da maksimum güç | 380 hp |
938-1400 dev/dak'da maksimum tork | 1800 Nm |
D11K430 (317 kW) |
|
1700 dev/dak'da maksimum güç | 430 hp |
1008-1400 dev/dak'da maksimum tork | 2050 Nm |
D11K460 (339 kW) |
|
1700 dev/dak'da maksimum tork | 460 hp |
1050–1400 dev/dak'da maksimum tork | 2200 Nm |
Net motor gücü: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) | |
---|---|
1700 dev/dak'da maksimum güç değeri | 380 hp |
830-1400 dev/dak'da maksimum tork | 1814 Nm |
D13K420 (309 kW) | |
1404-1700 dev/dak'da maksimum güç | 420 hp |
905-1400 dev/dak'da maksimum tork | 2100 Nm |
D13K460 (345 kW) | |
1404-1700 dev/dak'da maksimum güç | 460 hp |
945-1400 dev/dak'da maksimum tork | 2300 Nm |
D13K500 (368 kW) | |
1404-1700 dev/dak'da maksimum güç | 500 hp |
980-1400 dev/dak'da maksimum tork | 2500 Nm |
EC 582/2011 uyarınca net motor gücü
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
1400–1800 dev/dak'da maksimum güç | 420 hp |
1000–1400 dev/dak'da maksimum tork | 2100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
1700-1800 dev/dak'da maksimum güç | 460 hp |
1050–1400 dev/dak'da maksimum tork | 2300 Nm |
Tip | Son vites | Motor torku (Nm) | Toplam katar ağırlığı onayı (ton) |
---|---|---|---|
AT2412F | Bire bir oranlı | 2400 | 44 |
AT2612F | Bire bir oranlı | 2600 | 100 |
ATO2612F | Overdrive | 2600 | 100 |
AT2412G | Bire bir oranlı | 2400 | 44 |
AT2612G | Bire bir oranlı | 2600 | 100 |
ATO2612G | Overdrive | 2600 | 100 |
Tip | Son vites | Motor torku (Nm) | Toplam katar ağırlığı onayı (ton) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Overdrive | 2800 | 80 |
Tip | Aks | Vites | Maksimum tork (Nm) | Maksimum aks/bogi yükü (ton) | Toplam katar ağırlığı onayı (ton) |
---|---|---|---|---|---|
Tek redüksiyonlu | |||||
RSS1244 | Solo | Hipoid | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Solo | Hipoid | 2600 | 13 | 44 |
RSS1352A | Solo | Hipoid | 2800 | 13 | 52 |
RSS1356 | Solo | Hipoid | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Solo | Hipoid | 3550 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandem | Hipoid | 3550 | 23 | 80 |
RTS2310A | Tandem | Hipoid | 3550 | 23 | 100 |
Cerli aks | |||||
RSH1370F | Solo | Konik spiral | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Tandem | Konik spiral | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Tandem | Konik spiral | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandem | Konik spiral | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Tandem | Konik spiral | 3550 | 38 | 150 |
RSS1244 | RSS1344C/E | RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310 | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 | 2.31:1* | 2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.31:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 | 2.85:1 | 3.10:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 | 3.08:1 | 3.44:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.36:1 | 3.67:1 | 2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.70:1 | 3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | ||||
4.11:1 | 3.40:1** | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | |||||
4.63:1 | 3.67:1** | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | |||||
5.29:1 | 4.11:1** | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | ||||||
6.17:1 | 4.63:1 |
* RSS1344E için
**RSS1370B için
| D11K330 | D11K370 | D11K410 | D11K450 | D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | G13C420 | G13C460 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift | ||||||||||
AT2412F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
AT2612F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
ATO2612F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
I-Shift Dual Clutch | ||||||||||
SP02812 | ● | ● | ||||||||
Tek redüksiyonlu akslar | ||||||||||
RSS1244 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C/E | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1352A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1356 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1370A/B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2370A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2310A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Cerli akslar | ||||||||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2610F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH3210 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3312 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3815 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN
Hidrolik pompanın doğrudan tahrik edilmesi için arkaya monte motor PTO’su.
PTER1400
Hidrolik pompa için flanş bağlantılı arkaya monte motor PTO’su.
PTER100
Hidrolik pompa için flanş bağlantılı arkaya monte motor PTO’su.
PTR-F
Bağlantı flanş kaplini ve yüksek ya da düşük devir.
PTR-FL/FH
Bağlantı flanş kaplini ve yüksek ya da düşük devir.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Hidrolik pompasının doğrudan monte edilebilmesi için DIN bağlantısı ile düşük/orta/yüksek devir.
PTRD-F
Doğrudan montajlı kardan mili için bağlantı flanş kaplini ile yüksek devir.
PTRD-D
İkili tahrik ile yüksek devirli. Hidrolik pompaların doğrudan monte edilebilmesi için önde ve arkada DIN bağlantısı.
PTRD-D1
İkili tahrik ile yüksek devirli. Arkada bağlantı flanşı kaplini ve önde DIN bağlantısı.
PTRD-D2
Arkada ikili tahrik, önde tekli tahrik ile yüksek devirli. Arkada iki bağlantı flanşı kaplini ve önde bir DIN bağlantısı.