Dizel motorun tork eğrisi

Eğrilerimizi inceleyin

Düşük devirde mükemmel tork. Son derece geniş bir maksimum tork aralığı. Orta devir aralığında en yüksek güç ile buluşan en yüksek tork. Tork eğrilerimizi karşılaştırdığınızda farkı göreceksiniz. Kabine girdiğinizde, inanılmaz bir hızlanma, eşsiz çekme gücü ve yüksek hızda yakıt verimli ve keyifli bir sürüş ile bunu hissedeceksiniz. 

 

Tüm aktarma sistemi teknik özelliklerini görüntüle

Yakıt verimliliği paradan tasarruf etmenizi sağladığı gibi, sürdürülebilirliğe de katkı yapar

İşletmeniz için güçlü

D16 motorun muazzam gücü ve geniş maksimum tork aralığı, FH16'nın çok ağır görevleri yüksek bir üretkenlik düzeyiyle gerçekleştirebileceği anlamına gelir. Tüm bu faydalar kârlılığınız üzerinde de etkisini gösterecek. 

Benzersiz eksantrik mili tasarımıyla VEB+ motor freni

Volvo Motor Freni – VEB+

Benzersiz bir eksantrik mili tasarımının kullanıldığı patentli motor frenimiz VEB+, D16'da 470 kW'a (639 hp) kadar gücü absorbe edebilir. I-Shift şanzıman sistemimiz ve akıllı hız sabitleyicimiz ile bir araya geldiğinde, güvenlikten veya yakıt ekonomisinden ödün vermeksizin yüksek bir ortalama hızla ilerleyebilirsiniz.

Daha temiz, daha çevre dostu motorlar

Euro 6C motorlarımızla daha çevre dostu taşımacılık ve çevre üzerindeki etkilerin azaltılması yönünde bir atılım daha yapıyoruz. Performans aynı ama yakıt tüketimi daha düşük. 

Euro 6 çözümümüz: genel bakış

Euro 6 çözümümüz nasıl çalışıyor

1. Motor 
Yeni motor bileşenleri gaz akışını iyileştirir ve egzoz gazlarının yeniden işleme sistemine optimum sıcaklıkta ulaşmasını sağlar.

2. Yedinci enjektör
DOC'nin ısı yönetimi için özel bir dizel enjektörü kullanılır ve bu enjektör DPF verimliliği ve iyi bir SCR işlevselliği sağlar.

3. Dizel Oksidasyon Katalizörü (DOC)
DOC, DPF'nin parçacıkları etkin bir şekilde yakması için gereken NO2'yi üretir. Soğuk havalarda yenileme için gereken ısıyı da sağlar.

4. Dizel Parçacık Filtresi (DPF)
Bu filtre, parçacıkları (PM) toplar ve yenileme sırasında yakılana kadar saklar. Yenileme otomatik olarak gerçekleşir, herhangi bir müdahalede bulunmanız gerekmez.

5. Seçici Katalitik İndirgeme (SCR)
Karıştırma bölgesinde egzozun üzerine AdBlue püskürtülür. Katalizöre ulaştığında, nitrojen oksitler (NO2) etkin bir şekilde zararsız nitrojen gazına ve suya dönüştürülür.

6. Tepkimeye Uğramamış Amonyak Katalizörü (ASC)
Egzoz borusuna gelmeden önceki son adımda, varsa geri kalan amonyak (NH3) ayrıştırılır.

Volvo FH16 beygir gücü

Beygir gücü seçiminizi yapın

Volvo FH16'nız için dört farklı güç seçeneği arasından seçiminizi yapın. 

Yerel bayinizi bulun

Daha yüksek güç. Daha az yakıt

Yerel Volvo Trucks bayinizi ziyaret ederek motor serimizin gücünü ve verimliliğini keşfedin.

Yerel bayinizi bulun