Volvo FH16 hassas bir alet

Hassas bir alet

Volvo FH16'nın yolda hassas bir alet olmasını sağlayan şey şasisidir. Volvo Dinamik Direksiyon çift ön aksı olan kamyonlarda da mevcuttur ve sürücünün boynundaki, sırtındaki ve omuzlarındaki kas kasılmalarını büyük ölçüde azaltır. Üretkenliğinizi ve esnekliğinizi arttırmak için ayrıca ön aks yüklerini 18 tondan 20 tona yükselttik. Ayrıca maksimum yerden yüksekliğe ihtiyacınız varsa GRAS-G2 havalı süspansiyon artık Volvo FH16'da sunulmaktadır.

Volvo FH16 daha hafif şasi bileşenleri

Ne kadar hafifse o kadar iyi

Volvo FH16 ağır ve zorlu hizmetler için optimize edilmiştir. Ama araçlarımızdaki aks kurulumlarını ve diğer şasi bileşenlerini mümkün olduğu ölçüde hafifleştirmek gibi çözümler üzerinde sürekli olarak çalışıyoruz. 

Volvo şasisi yeni Tandem Sürüş Aks Kaldırma'ya sahip

Tandem Sürüş Aks Kaldırma.

Volvo FH16'nız artık boşaltma yaparken en arkadaki çekiş aksının devreden çıkarılmasına ve yükseltilmesine olanak sağlayan çığır açan yeni bir özellik olan Tandem Sürüş Aks Kaldırma ile birlikte sunulmaktadır. Tıpkı bir avara aks gibi, dönüş açısını önemli ölçüde iyileştirir ve yakıt tüketimini azaltır.

Tandem Sürüş Aks Kaldırma hakkında daha fazla bilgi
Volvo FH16 beş aks

Beş aks - doğrudan fabrikadan

Ağır yük taşımacılığı mı yapıyorsunuz? 5 akslı bir kamyonun doğudan fabrikadan teslim edilmesini tercih edebilirsiniz. Kamyonunuzu daha çabuk alırsınız. Yeniden yapım maliyeti olmaz. Ayrıca tam araç tipi onayı olan bir kamyon teslim alırsınız. Ayrıca tam Volvo garantisi ve satış sonrası desteğimizden de faydalanırsınız, böylece uzun vadede işletme maliyetleriniz azalır.

10x4 konfigürasyonumuz hakkında bilgi edinin
Üstyapı özellikleri Volvo FH'ınızı her türlü uygulamaya hazır hale getirir

Diğer seçenekler. Daha hızlı gövde montajı

Sayısız teknik özellik seçeneği sayesinde, Volvo FH16'nız kasa değiştirme dahil her türlü uygulamaya hızlı ve kolay bir şekilde hazırlanabilir. Yeni elektronik Üstyapı Modülü üstyapıcının gövde montajını kolaylıkla gerçekleştirmesini sağlarken, Volvo Üstyapı Talimatları ise ihtiyaç duyulan tüm teknik çizimlere ve kablo şemalarına online erişim sağlar.

Volvo Üstyapı Talimatlarımıza göz atın

Yeni şasi düzeni

Volvo FH16 çekici şasisi

Çekici şasisi

1. Çift akü
Opsiyonel bir çift akü kurulumu, böyle bir ihtiyacın söz konusu olduğu uygulamalarda arttırılmış güç kapasitesi sunar.
 

2. Akü kutusu (BBOX-EF)
Opsiyonel olarak arkaya, şasi çerçevesinin arasına yerleştirilebilir.
 

3. AdBlue deposu
Daha fazla yakıt kapasitesi için şasi üzerinde kabinin arkasına monte edilebilir (ADTP-BC).

4. Hava Üretim Modülatörü
Şasi çerçevesinin arasına yerleştirilerek yakıt deposu gibi şasiye monte donanım için daha fazla alan elde edilir.

Volvo FH16 şasi kamyon şasisi

Şasi kamyon şasisi

1. Serbest şasi alanı
Şasi paketi arkaya kaydırılarak vinç bacakları veya diğer donanım için yer açılabilir. (FAA10 – yaklaşık 500 milimetre; FAA20 – yaklaşık 600 milimetre).

2. Şasi üstyapıcı delik sırası
Üst delik sırası üstyapıcıya ayrılmıştır. Tüm braketler dirseklidir ve 8 milimetre segmana sahiptir. Perçin kullanılmamıştır.

3. Vinç hazırlığı
Şasiye fabrikada vinç plakaları monte edilebilir.

4. Havalı arka süspansiyon ve kısa arka uç Yeniden tasarlanan ve öne monte edilen bir denge çubuğu ile arka şasi uzantısı kısaltılabilir; bu özellik inşaat uygulamaları, asfalt dökme arayüzü ve değiştirilebilir kasa (swapbody) uygulamalarında avantaj sağlar.

Yerel bayinizi bulun

Beğendiniz mi? Direksiyona geçin

Yeni dinamik şasimizin özelliklerini gerçek anlamda anlayabilmeniz için direksiyona geçmeniz gerekir. Anahtarlar yerel Volvo Trucks bayinizde.

Yerel bayinizi bulun