Volvo FH16 - Hassasiyet

Hassasiyet

Volvo FH16'nın hassasiyetinin yüksek olmasını sağlayan şey şasisidir. Sürücünün boynundaki, sırtındaki ve omuzlarındaki kas kasılmalarını büyük ölçüde azaltan Volvo Dinamik Direksiyon Sistemi, çift ön akslı kamyonlarda da mevcuttur. Ayrıca, maksimum yerden yüksekliğe ihtiyacınız varsa GRAS-G2 havalı süspansiyon da Volvo FH'da sunulmaktadır.

Volvo FH16 - Dinamik Şasi

Ne kadar hafifse o kadar iyi

Volvo FH16 ağır ve zorlu görevler için optimize edilebilir. Ama araçlarımızdaki aks kurulumlarını ve diğer şasi bileşenlerini mümkün olduğu ölçüde hafifletmek gibi çözümler üzerinde de sürekli olarak çalışıyoruz.

Volvo FH16 - Tandem Aks Kaldırma

Tandem Aks Kaldırma

Tandem Aks Kaldırma, 6×4 veya 8×4 konfigürasyonlu aracınızın, dört tekerlekten çekişin çekiş gücü ve yük kapasitesi ile iki tekerlekten çekişin sürüş kolaylığı ve verimliliğini tek bir araçta birleştirebilmenizi sağlayan eşsiz bir özelliktir.

Daha fazla bilgi edinin
Volvo FH16 - Beş aks

Beş aks - doğrudan fabrikadan

Ağır yük taşımacılığı mı yapıyorsunuz? Beş akslı bir kamyonun doğudan fabrikadan teslim edilmesini tercih edebilirsiniz. Böylece kamyonunuzu daha hızlı, yeniden yapım maliyetinizi ortadan kaldırmış olarak, tam araç tipi onayı ile teslim alabilirsiniz. Ayrıca uzun vadede işletme maliyetlerinizi azaltan Volvo garantisi ve satış sonrası desteğimizden de faydalanabilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinin
Volvo FH16 - Üsyapıcı Arayüzü

Daha hızlı gövde montajı

Sayısız teknik özellik seçeneği ile Volvo FH16'nın kasa değiştirme de dahil olmak üzere her türlü uygulamaya hızlı ve kolay bir şekilde hazırlanabilir. Yeni Üstyapıcı Arayüzü, üstyapıcının gövde montajını kolaylıkla gerçekleştirmesini sağlarken, Üstyapı Talimatları ile ihtiyaç duyulan tüm teknik çizimlere ve kablo şemalarına online erişim sağlayabilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinin

Şasi düzeni

Volvo FH16 - Çekici Şasisi

Çekici Şasisi

1. Çift akü
Opsiyonel bir çift akü kurulumu, böyle bir ihtiyacın söz konusu olduğu uygulamalarda artırılmış güç kapasitesi sunar.

2. Akü kutusu (BBOX-EF)
Opsiyonel olarak arkaya, şasi çerçevesinin arasına yerleştirilebilir.

3. AdBlue deposu
Daha fazla yakıt kapasitesi için şasi üzerinde kabinin arkasına monte edilebilir (ADTP-BC).

4. Hava Üretim Modülatörü
Şasi çerçevesinin arasına yerleştirilerek yakıt deposu gibi şasiye monte donanım için daha fazla alan elde edebilirsiniz.

Volvo FH16 - Kamyon Şasisi

Kamyon Şasisi

1. Serbest şasi alanı
Şasi paketi arkaya kaydırılarak vinç bacakları veya diğer donanım için yer açılabilir. (FAA10 – yaklaşık 500 mm; FAA20 – yaklaşık 600 mm).

2. Şasi üstyapıcı delik sırası
Üst delik sırası üstyapıcıya ayrılmıştır. Tüm braketler dirseklidir ve 8 mm segmana sahiptir. Perçin kullanılmamıştır.

3. Vinç hazırlığı
Şasiye fabrikada vinç plakaları monte edilebilir.

4. Havalı arka süspansiyon ve kısa arka uç yeniden tasarlanan ve öne monte edilen bir denge çubuğu ile arka şasi uzantısı kısaltılabilir; bu özellik inşaat uygulamaları, asfalt dökme arayüzü ve değiştirilebilir kasa (swapbody) uygulamalarında avantaj sağlamanıza yardımcı olur.

Uzmanına Sorun

Uzmanına Sorun

Volvo Trucks yetkili servislerimiz, şirketimiz ve temel değerlerimiz hakkında her türlü bilgiye sahiptir. En yakın yetkili servisimize uğrayıp sohbet etmeye ne dersiniz?

Yetkili servis bul