Volvo FH - Gaz pedalında hissedeceksiniz

Gaz pedalında hissedeceksiniz

Düşük devirde mükemmel tork. Maksimum tork aralığı. En yüksek tork, en yüksek güç ile buluşuyor. Motor eğrilerini karşılaştırmaya başladığınızda, Volvo'nun dizel motor teknolojisindeki liderliğini açıkça görebilirsiniz. Çabuk hızlanma, mükemmel çekiş gücü, düşük hızda rahat kontrol, yakıt tasarrufu ve keyifli bir sürüş elde edebilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinin

Volvo FH - Yakıt Verimliliği Entegredir

Yakıt Verimliliği Entegredir

Volvo dizel motorlarını yakıt ekonomisi bakımından rakipsiz kılan faktörleri saymaya devam edebiliriz, ancak şimdi bu motorları öne çıkaran ve farklılaştıran yeniliklere odaklanmalıyız: Tüm D13 motorlarda yeni Common Rail enjeksiyon sistemi, 420'lik ve 460'lık modellerdeki artırılmış sıkıştırma oranı ve 500'lük ve 540'lık modeldeki optimize edilmiş yeni turbo, artan verimliliğe katkıda bulunmaktadır. Tüm bunların hem kârlılığınızı artırdığına hem de çevre üzerindeki etkilerinizi azalttığına tanık olabilirsiniz.

Volvo FH - Volvo Motor Freni - VEB+

Volvo Motor Freni - VEB+

Fren pedalındaki aşınmayı en aza indirebilirsiniz. Volvo'nun patentli motor frenleri D13'te 375 kW'a (510 hp) varan yüksek seviyedeki güçleri sönümler. I-Shift ve hız sabitleyici ile entegre edildiğinden, güvenlikten veya yakıt ekonomisinden ödün vermeden rahat bir şekilde ortalama hızı korumanıza yardımcı olur.

Daha temiz, daha çevre dostu motorlar

Performansınızın aynı, ancak yakıt tüketiminizin daha düşük olmasını ister misiniz?

Euro 6C motorlarımızla daha çevre dostu taşımacılık ve çevre üzerindeki etkilerin azaltılması yönünde bir atılım daha yapıyoruz.

Volvo FH - Euro 6

Nasıl çalışır?

1. Motor: Yeni motor bileşenleri gaz akışını iyileştirir ve egzoz gazlarının yeniden işleme sistemine optimum sıcaklıkta ulaşmasını sağlar.

2. Yedinci enjektör: (D13K420 motorda gerekli değildir) DOC'nin ısı yönetimi için özel bir dizel enjektörü kullanılır ve bu enjektör DPF verimliliği ve iyi bir SCR işlevselliği sağlar.

3. Dizel Oksidasyon Katalizörü (DOC): DOC, DPF'nin parçacıkları etkin bir şekilde yakması için gereken NO2'yi üretir. Soğuk havalarda yenileme için gereken ısıyı da sağlar.

4. Dizel Parçacık Filtresi (DPF): Bu filtre, parçacıkları (PM) toplar ve yenileme sırasında yakılana kadar saklar. Yenileme otomatik olarak gerçekleşir, herhangi bir müdahalede bulunmanız gerekmez.

5. Seçici Katalitik İndirgeme (SCR): Karıştırma bölgesinde egzozun üzerine AdBlue püskürtülür. Katalizöre ulaştığında, nitrojen oksitler (NO2) etkin bir şekilde zararsız nitrojen gazına ve suya dönüştürülür.

6. Tepkimeye Uğramamış Amonyak Katalizörü (ASC): Egzoz borusuna gelmeden önceki son adımda, varsa geri kalan amonyak (NH3) ayrıştırılır.

Volvo FH - Volvo Dizel Motorlar

Seçiminizi yapın

420, 460, 500 veya 540 hp güç seçenekleri arasından seçiminizi yapın.

Uzmanına Sorun

Uzmanına Sorun

Volvo Trucks yetkili servislerimiz, şirketimiz ve temel değerlerimiz hakkında her türlü bilgiye sahiptir. En yakın yetkili servisimize uğrayıp sohbet etmeye ne dersiniz?

Yetkili servis bul