Volvo Trucks

Türkiye

VOLVO FH İÇİN ŞASİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ

  • Şasi yükseklikleri
  • Maks. ön aks yükü
  • Arka süspansiyon
  • Kaplin yükseklikleri, çekiciler
  • Çeki demirleri
  • Yakıt depoları
  • AdBlue depoları
  • Bağımsız ön süspansiyon
  • Volvo Dinamik Direksiyon
  • Avara akslar
  • İtici akslar
  • Frenler

Şasi yükseklikleri

Ekstra Alçak (çekici) yaklaşık 810 mm
Orta yaklaşık 900 mm
Yüksek yaklaşık 1000 mm

Maks. ön aks yükü (ton)

  Havalı Makaslı
Ekstra Alçak 7.5 -
Orta 9* 9
Yüksek 9 10/18**

** Çift ön akslarla (FAA20)

Arka süspansiyon

Tip Akslar Süspansiyon Aks/bogi yükü Redüksiyon Avara/itici akslar
Bogi          
RADT-GR 6×2 Havalı 19/20,5/22,5/23 t Tek/cerli Avara aks (sabit/yönlendirmeli/kendinden yönlendirmeli)
RAPD-GR 6×2 Havalı 19/22 t Tek/cerli İtici aks (sabit/yönlendirmeli)
RADD-G2 6×4/8×4 Havalı (inşaat için) 21/23/26 t Tek/cerli  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolik 21 t Tek/cerli  
RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolik/klasik makaslı 23/26 t Tek/cerli  
RADD-TR2: 6×4/8×4 Klasik makaslı 26/32 t Cerli  
RADD-GR 6×4/8×4 Havalı 21/23/26 t Tek/cerli  
RAPDT-GR 8×2 Havalı 27/30/30,5/31,5/32 t Tek/cerli İtici aks (yönlendirmeli) + avara aks (sabit/yönlendirmeli)
RADDT-GR 8×4/10×4 Havalı 27/33/36 t Tek/cerli Avara aks (yönlendirmeli)
RAPDD-GR 8×4 Havalı 27/30,5/32/35 t Tek/cerli İtici aks (yönlendirmeli)
RADDT-G2 8×4/10×4 Havalı (inşaat için) 27/33/36 t Tek/cerli Avara aks (yönlendirmeli)

Yakıt depoları
385 - 690 litre arası hacme sahip, alüminyum veya çelik yakıt depoları. 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) ve 205 kg (495 l) boyutlarında LNG tankı.

AdBlue depoları
64 - 190 litre arası hacimli. AdBlue pompası, AdBlue depo modülüne entegredir. Plastik.

Frenler
EBS (Elektronik Kontrollü Fren Sistemi) üstün fren tepkisi, performansı ve fren hissi sunarken, bazı pratik özelliklerden de faydalanabilmenizi sağlar. EBS artık hem disk frenler hem de Z kamlı kampanalı frenler için mevcuttur (belirli aks konfigürasyonları ve şasi yükseklikleri için). 

Volvo Dinamik Direksiyon
Torka dayalı aktif direksiyon sistemi. Düşük hızlarda daha fazla direksiyon gücü sağlar, direksiyona yapılan müdahaleleri azaltır ve tekerlekler farklı sürtünme yüzeylerindeyken fren yapıldığında direksiyon simidini düz ileri konumda tutar. Direksiyon simidi, hem ileri sürüşte hem geri manevrada otomatik olarak nötr konuma gelir.

Avara akslar
Avara aksların, tek veya çift tekerlek ile sabit, kendinden yönlendirmeli veya aktif yönlendirmeli olmak üzere birkaç yapılandırması mevcuttur. Aks yükü: 7,5, 9,5, 10 veya 15 ton.

İtici akslar
Hem çekici hem de şasi kamyonlar için sabit ve aktif yönlendirmeli çeşitleri mevcuttur. Aks yükü: 4,5, 7,5 veya 9 ton.

İlave Seçenekler

Kombine Fren
Sürücünün treyler için eş zamanlı fren talebinde bulunmasına olanak sağlar. Böylece fren otomatik olarak devreye girer ve makaslama riski en aza indirilir.

ESC (Elektronik Stabilite Kontrolü)
Fren stabilite sistemi, her tekerleğe ayrı ayrı fren uygulayarak tüm araç kombinasyonu için stabilite sağlar ve makaslamanın, devrilmenin ve treylerin sallanmasının önüne geçer. 

BEĞENDİNİZ Mİ? DİREKSİYONA GEÇİN

Yeni dinamik şasimizin özelliklerini gerçek anlamda anlayabilmeniz için direksiyona geçmeniz gerekir. Anahtarlar yerel Volvo Trucks bayinizde