I-Shift artık çok daha becerikli ve kullanımı kolay. Otomatik şanzıman için artık bir veya iki karınca vites ve ekstra geri vites opsiyonu bulunuyor. Ağır yük taşıyorsanız, özellikle tepelik alanlarda veya kötü yol koşullarında kamyon duruyorken kalkış yapmanın ne kadar zor olduğunu bilirsiniz. Yükü kamyondan indirmek hatta çekici çağırmak zorunda bile kalabilirsiniz, bu da çalışma saatiniz ve üretkenliğiniz üzerinde telafisi mümkün olmayan etkilere yol açabilir.
Volvo FH16'nızı karınca vitesli I-Shift ile donatın ve bu sıkıntıyı tamamen unutun. Kalkış kabiliyeti ciddi oranda güçlenir ve debriyaj üzerindeki yükün %75 oranında azaltılmasıyla gereksiz tamir ihtiyacı doğmaz.
Clarence River köprü projesinde Volvo Trucks Ultra Düşük Karınca Vites (ULCG) çözümünün nasıl ön plana çıktığını anlatan ATA dergisindeki makaleyi okuyun.
I-Shift Crawler Gear'lı standart bir Volvo FH16'nın 750 tonluk devasa bir mücadelenin üstesinden nasıl geldiğini inceleyin.