Volvo IFS iş üstünde: video

Bağımsız Ön Süspansiyonu iş başında izleyin

IFS stabilite ve hassasiyet sağlar

Düzlüklerde ve virajlarda mükemmel denge

Bağımsız Ön Süspansiyon, kamyonun çukur ve tümseklerden geçerken bile dümdüz çizgisini korumasını sağlar. Kamyonun dönüş dengesini önemli ölçüde arttırarak her virajda hassas kontrol imkanı sağlar. Ayrıca, sürüş dengesini %50 arttırarak her hızda kamyonun dengesini korur.

Yeniliklerin önemli bir kısmı akstadır

Akstaki yenilik

1. Çift salıncaklı tasarım
Tekerleklerin birbirinden bağımsız olarak dikey hareket etmesini sağlar.

2. Kramiyer ve pinyonlu direksiyon 
Neredeyse hiç gecikme olmaksızın tekerleklerle doğrudan temas kurmanızı ve direksiyonun anında tepki vermesini sağlar. 

3. Traversler
Normalde ön aks tarafından gerçekleştirilen dengeleme işini yerine getirirler.

4. Hava körüğü
Darbeleri emer ve dikey hareketi kontrol ederek konforlu salınım sağlar.

Teknik özellikler
Bağımsız Ön Süspansiyon, 4×2 ve 6×2 için avara akslı veya itici akslı (sadece çekici) olarak mevcuttur; aks yükü en fazla 8,5 tondur.

IFS (Bağımsız Ön Süspansiyon) ve Dinamik Direksiyon: çığır açan kamyon yol tutuşu

Volvo Dinamik Direksiyon

Bağımsız Ön Süspansiyon ve Volvo Dinamik Direksiyon kamyonun yol tutuşunda çığır açmıştır.

Volvo Dinamik Direksiyonu Keşfedin
Yerel bayinizi bulun

Farkı hissedin

Bağımsız Ön Süspansiyon donanımlı bir kamyonla test sürüşüne çıktığınızda farkı hissedeceksiniz. Hem de hemen. Bu deneyimi yaşamak için size en yakın Volvo Trucks bayisini bulun ve yol tutuşla ilgili tüm sorularınıza cevap alın.

Yerel bayinizi bulun